Jó e-mailes marketing tanácsokat kaphat ezekből a tippekből
Manapság sokan szeretnék megtanulni, hogyan tudnak ők is sikeresen hirdetni e-mailben, és nagy listát építeni azon követőkből, akik kedvelik a webhelyük tartalmát. Ha Ön is azok közé tartozik, akkor jó helyen jár, ez a cikk bemutat néhány olyan kulcsfontosságú dolgot, amelyeket előnyére fordíthat.
Biztosítson kiutat az előfizetőknek. Helyezzen el egy "leiratkozás" linket e-mailjeibe vagy webhelyére, hogy lehetővé tegye számukra, hogy töröljék magukat a listáról. Úgy is be kell állítania a listát, hogy az előfizetőket eltávolítsa, miután bizonyos számú üzenet nem válaszolt vagy nem reagál a címzettől. Ez megakadályozza, hogy e-mailjei bosszantóak legyenek az érdektelen feliratkozók számára, és megőrzi arculatát.
Az e-mailek fejlesztésekor vegye figyelembe, hogy mekkora az előnézeti ablaktábla a legtöbb e-mail olvasó szoftverben. Ha e-mailje jóval meghaladja az előnézeti panel méretét, bölcs dolog azonnal szerkeszteni. Sokan csak ebben az előnézeti ablakban olvassák el az e-mailjeit. Előfordulhat, hogy olvasója soha nem látja az információkat, amelyek kívül esnek a fájdalom hatókörén.
Tudja meg, kik a versenytársai, és iratkozzon fel az e-mailjeikre. Láthatja majd, hogy milyen tartalmat küldenek az előfizetőiknek, és kitalálhatja, hogy milyen szempontokat érdemes használni, és melyiket kell távol tartania. Csak ügyeljen arra, hogy ne lopja el a tartalmukat, mert ez plágiumnak minősülhet.
Adja meg az ügyfeleknek a választás lehetőségét, hogy e-mail marketinganyagainak egyszerű szöveges változatát vagy formázott szöveges változatát szerezzék be. Az ügyfelek a hírlevélre való feliratkozáskor kiválaszthatják az általuk preferált opciót. Az egyszerű szöveges verziók nem tartalmaznak grafikát, így a lassabb kapcsolattal vagy túlzottan aktív spamszűrőkkel rendelkező ügyfelek értékelhetik ezt a lehetőséget.
Ragadja meg olvasói figyelmét a megfelelő tárgysorral. Érdemes lehet 30–50 karaktert megnézni, és sürgős érzést kelteni. A tárgysornak jeleznie kell, mire számíthat az olvasó az e-mail megnyitása után. A vonzó ösztönzők bevonása növeli a címzettek érdeklődését.
Az e-mail marketing mellett az SMS-marketinget is építse be kampányába. Kérje meg az ügyfeleket, hogy regisztráljanak SMS-re, és küldjenek nekik szöveges üzeneteket útközben. Ha ezt a két módszert együtt alkalmazza, nagyobb esélye van arra, hogy több vásárló regisztráljon a termékére.
Használjon olyan színeket és betűtípusokat, amelyek tükrözik vállalkozását, és könnyen megtekinthetők. Még ha a tartalom érdekes is, a nehezen olvasható betűtípusok és durva színek egyes ügyfeleket az e-mail visszautasítására késztethetnek, és esetleg a jövőben is. Használja ugyanazt a színsémát és betűtípust az összes e-mailhez.
Kínáljon látogatóinak egy ingyenes, e-mailben lebonyolított tanfolyamot. Ki kell fejlesztenie egy meghatározott mennyiségű automatikus válaszadót, a leckét szakaszokra bontva. Négy-hat szakasznak megfelelő mennyiségnek kell lennie. Ügyeljen arra, hogy a tartalom informatív és egyedi legyen. Ütemezze be a részeket egyenként 24 óránként. Ez számos előnnyel járhat, mint például a webhely fejlesztése, az ügyfelek bizalmának elnyerése, a tekintélyének fejlesztése és az e-mail bázis kialakítása.
Legyen elsődleges prioritása az e-mailekre adott azonnali válaszadás. Ha egy potenciális ügyfél e-mailben keresi meg Önt, mindent meg kell tennie annak érdekében, hogy egy napon belül válaszoljon neki. A hosszabb várakozás költségébe kerülhet az ügyfélnek, és megemlíthetik másoknak a válasz hiányát.
Az ebből a cikkből szerzett összes információ felhasználásával most már magabiztosabbnak érezheti magát webhelyével kapcsolatban, és bizonyos szintű sikereket érhet el. Most egy nagyszerű eszköz áll rendelkezésére, amelyet akkor használhat, ha nagyobb sikert szeretne elérni webhelye számára.
kézműves női bőrtáska,bőr táska férfi,blázek pécs,blázek bőrdíszmű,ferfi taskak,női tolltartó,aktatáska férfi,kisméretű hátizsák
3. blázek pécs
5. ferfi taskak
kézműves női bőrtáska,bőr táska férfi,blázek pécs,blázek bőrdíszmű,ferfi taskak,női tolltartó,aktatáska férfi,kisméretű hátizsák
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal