Tartsa szem előtt ezeket a tippeket, amikor cikkmarketinggel dolgozik
A vállalkozások számos stratégiát alkalmaznak vállalkozásuk népszerűsítésére. Egyes vállalkozások internetes marketinget, affiliate marketinget vagy hálózati marketinget alkalmaznak. Az üzleti élet egyik legnépszerűbb marketingstratégiája a cikkmarketing. A következő cikk számos tippet kínál a cikkmarketing használatához vállalkozásában.
Tartsa naprakészen tartalmát. Ha az olvasók találkoznak egy régebbi cikkel, és rájönnek, hogy az elavult, azonnal távoznak. Meg kell próbálnia megőrizni a cikkek frissességét, amit egyszerűen megtehet a frissített cikkekre mutató hivatkozások hozzáadásával. Használja ki webhelye „Legújabb” vagy „Legnépszerűbb” funkcióit. Így még a régi tartalmak is pénzt termelnek önnek.
Indítson blogot. A blogírás hatékony eszköz lehet arra, hogy felhívja a figyelmet webhelyére – különösen, ha van valami érdemleges mondanivalója. Indítson el egy blogot, és hagyjon linkeket webhelye főoldalán. Nincs vesztenivalója ezzel, és sokat nyerhet.
Ha cikkmarketinggel szeretné népszerűsíteni vállalkozását, először egyszerűen írja le gondolatait. Ne figyeljen a nyelvtanra vagy a helyesírásra, csak írjon úgy, mintha valakivel beszélgetne. Ha végzett, menjen vissza, és szerkessze az egyértelműség kedvéért. Idővel képesnek kell lennie egy rövid cikk elkészítésére kevesebb mint fél óra alatt.
A legjobb online írás nagyon nyugodt megközelítést alkalmaz. Tekintse a cikkmarketinget úgy, mint igazán érdekes és informatív blogbejegyzések írását, ne úgy, mint technikai wiki cikkek készítését. Tartsa a dolgokat barátságosan, szórakoztatóan és tisztán, ami biztosítja, hogy ne legyen gond a közönség sikeres megcélzásával. Ha megpróbál valamit felülírni, az alapvetően kikapcsolja az embereket.
Az egyediség fontos tényező lehet a cikkek marketingjében, mivel olyan cikkek jelenléte, amelyek nem hasonlítanak semmilyen más, már megjelent cikkhez, növelheti annak esélyét, hogy a fogyasztók megtekintsék az Ön cikkeit. Ha olyasmit tud adni a nézőknek, amit még soha nem láttak, az felkeltheti az érdeklődésüket.
Nem tudja, miről írjon? A nézőpont megváltoztatása optimális stratégia az írás felfrissítésére. Például, ha az utazási darabok jelentik a rést, fontolja meg az írást, hogy elérjen egy adott alcsoportot. Próbáljon különböző ötleteket írni azoknak, akik nyaralni utaznak. Írhatna az idősek utazási gondjairól is. Ha megtalálja a módját, hogy megoldja a problémákat a résén belül, akkor olyan cikkek lesznek, amelyek továbbra is keresettek.
Mindig új ötleteket kell keresni, amelyeket be lehetne építeni a cikkek marketingjébe. Lehet, hogy ez egy új formátum, amelyet az ember szeret, vagy egy új termék, amelyet a cikkükben értékesítenek. Ha új dolgokat talál a cikkmarketing számára, az segít abban, hogy érdeklődését és összpontosítását is megőrizze.
Az átkok vagy káromkodó szavak használatát a cikkekben általában kerülni kell a legtöbb cikkmarketing esetében, amelyet az ember fog tenni. Kis mennyiségű szitokszó használata azonban a felnőtt közönségnek szánt cikkekben segíthet megragadni az olvasók figyelmét.
Ha a PLR cikkeket használja cikkmarketinghez, fontolja meg a cikkek újraírását, amennyire csak lehetséges. Az egyik ok, amiért ezt meg kell tennie, az az, hogy a cikkkönyvtárak nem teszik lehetővé a duplikált példányok felsorolását. A PLR újraírása hozzáadott értéket ad a cikkekhez, mivel felvehetők a cikkkönyvtárakba. Legalább a használt PLR-anyag 70 százalékát újra kell írnia.
A cikkmarketing erőfeszítés korai szakaszának befejezése után a cikkírónak képesnek kell lennie arra, hogy felmérje célközönsége nyelvi stílusát és általános képzettségét. Azok a szerzők, akik megfelelnek saját írásmódjuknak, hogy megfeleljenek a közönségük kommunikációs készségeinek, népszerűbb, hatékonyabb cikkeket készítenek.
Online cikkeinek reklámozásakor meg kell tekintenie versenytársai „legnézettebb” és „legtöbbször publikált” kategóriáit. Ez lehetővé teszi, hogy megnézze, hogyan használták ezek a szerzők hivatkozásaikat és kulcsszókifejezéseiket. Ezzel előnyt jelent, mert láthatja, hogy működik-e, amit csinálnak. Ha igen, megpróbálhatja utánozni őket. Ha nem, akkor tudja, mit kell kerülnie.
Amikor ír, ne feledje, hogy a címek óriási hatással vannak a sikerére. Ha egyszer felkeltették az érdeklődésüket, nagyobb eséllyel szánnak időt a cikkek elolvasására.
Keressen fülbemászó, vonzó fotókat, de győződjön meg arról, hogy rendelkezik megfelelő jogokkal a képek használatához. Helyezzen el egy linket a képről a blogjában vagy cikkében, és visszaküldi Önnek.
Egy vállalkozás sikerébe számos stratégia épül be. Míg sokan először a szalaghirdetésekre gondolnak online marketingnek, a cikkmarketing egy olyan technika, amelyet mások sikeresen használnak. A cikkben található információk felhasználásával cikkmarketing segítségével reklámozhatja vállalkozása termékeit és szolgáltatásait.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.