Tegye jó oldalát: jó hírnévkezelési tippek és trükkök
Ha van bármilyen online jelenléte, aggódnia kell az internetes hírnevéért. Az emberek által a neten elmondottak akár igazak, akár nem. Szerencsére van néhány óvintézkedés, amellyel megvédheti magát. Olvasson tovább, hogy megtudja, mik ezek.
Mielőtt túl sok erőfeszítést fektetne az online hírnévkezelésbe, ellenőrizze, mennyire van szüksége, ha van ilyen. Keressen vállalkozásában a Google és a Bing segítségével. Jönnek-e negatív eredmények? A vállalkozása által üzemeltetett webhelyek és blogok csak néhány találat esetén jelennek meg, vagy egyáltalán nem? Ha bármelyik kérdésre igennel válaszol, az azt jelenti, hogy kiesik a munkája.
Ha közösségi oldalakat használ, nyomon kell követnie minden bejegyzés sikerét. Számos online program áll rendelkezésre, amelyek segítenek nyomon követni vállalkozása említését. Ezek a programok arról is tájékoztatnak, ha egy felhasználó megosztja bejegyzését barátaival és családtagjaival.
Vállalkozása hírnevét nyomon követheti, ha online keresést végez vállalkozása számára. Így képet kaphat arról, hogy mit látnak az emberek, amikor rákeresnek. Ügyeljen arra, hogy különös figyelmet fordítson az internetes és a képi eredményekre. A képek megmutatják, milyen grafikák kötődnek a cégéhez online.
Győződjön meg arról, hogy vállalkozásának legalább több weboldala a vállalkozás nevére van optimalizálva. Azt szeretné, ha a Google felismerné az Ön vállalkozásának kezdőlapját, mint az Ön vállalkozásáról szóló mérvadó internetes webhelyet. Azt szeretné, hogy az első számú keresési pozíció legyen a vállalkozása nevének keresésében, ne pedig a második vagy harmadik helyen álljon egy Wikipédia cikk vagy valamilyen blog mögött. Győződjön meg arról, hogy az Ön webhelye az első adatlap, amelyet valaki meglát, amikor a Google-on keresi a márkáját.
Cége hírnevének javításának egyik jó módja, ha megkéri azokat az ügyfeleket, akik elégedettek szolgáltatásával vagy termékével, hogy tegyenek közzé pozitív véleményeket a blogján vagy webhelyén. Megkérheti őket, hogy mondjanak valami kedveset a cégéről olyan webhelyeken, mint a Linkedln, a Google Places vagy a Yelp.
Legyen átlátszó. Egyes cégeket azzal vádoltak, hogy eltávolították a panaszokat a webhelyükről. Ne legyen olyan, mint ők. Ehelyett gyorsan válaszoljon a panaszokra, és adja meg webhelyén, hogyan fogja orvosolni a panaszt. Ha a panasz megoldódott, kérje meg ügyfelét, hogy tegye közzé webhelyén, hogy a panaszt megoldották, és mennyi ideig tartott a panasz megoldása.
Vállalkozása online hírnevének javítása érdekében optimalizálja a weboldalakat a megfelelő keresési kifejezéssel. Általában ez lesz a cég neve. A keresőmotorok szeretik a tekintélyt. Ha Önt hatóságnak tekintik, a keresőmotorok felemelhetik webhelyét a keresési eredmények között.
Online vállalkozása hírnevének javítása érdekében ügyeljen arra, hogy sok tartalmat tegyen közzé. Bár szinte lehetetlen teljesen eltávolítani a negatív tartalmat az internetről, lehetséges, hogy a negatív tartalmat a keresőmotorok kevésbé használt találati oldalaira tolják. Ezért, ha a cég negatív megjegyzései visszaszorulnak az ötödik vagy hatodik eredményoldalra, akkor azokat nem fogják olyan gyakran olvasni.
Legyen ott, ahol az ügyfelei vannak. Menjen el bármely étterembe vagy más intézménybe, ahol ügyfelek lehetnek. Ha odamegy, ahová ügyfelei járnak, jobban megismeri őket, és minőségi szolgáltatást tud nyújtani. Sok ember jobban érzi magát a közösségi környezetben, és nagyobb valószínűséggel nyitott önnel.
Most, hogy elolvasta ezt a cikket, láthatja, miért olyan fontos online hírneve. Ne hagyja, hogy mások tevékenysége befolyásolja vállalkozása sikerét. Vegye figyelembe az imént kapott tanácsot. Győződjön meg róla, hogy online hírneve most és az elkövetkező években is megmarad.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.