Legyen jobb az e-mail marketing, így profitálhat
Kevés olyan vállalkozás van, amelyik ne profitálna egy hatékony e-mail kampányból. A hatékony e-mail marketing kampány kulcsa, hogy elérje a megfelelő embereket, és olyan dolgokat kínáljon, amelyeket ők szeretnének. A cikkben található információk segítenek ebben, hiszen tanácsokat és tippeket adnak, hogy a legtöbbet hozhassa ki e-mail marketingjéből.
Kerülje a bérleti vagy vásárlási listákat, hogy feltöltse e-mail marketingadatbázisát. Nemcsak azt nem tudja, hogy a megvásárolt e-mailek valóban a célpiacot jelentik-e, de a listák valóban árthatnak a kézbesítési arányának és végső soron a hírnevének. Amennyire csak lehetséges, építse fel a listát szervesen.
Kérjen visszajelzést ügyfeleitől az e-mailjeivel kapcsolatban. Mivel az Ön ügyfelei a legfontosabb részét képezik kampányának, fontos tudnia, hogy elégedettek-e az Öntől kapott e-mailekkel. Megkérheti őket, hogy töltsenek ki egy rövid kérdőívet néhány kérdéssel arról, hogy mit szeretnek és mit nem.
Minél egyszerűbb feliratkozni az e-mailes hírlevélre, annál több feliratkozója lesz. Ha van fizikai üzlete, vásárláskor kérje el ügyfelei e-mail címét. Ha egy webhelyen értékesít, kérdezze meg tőlük a címét, amikor készen áll a kijelentkezésre.
Tegyen meg mindent annak érdekében, hogy e-mailjei bekerüljenek ügyfelei postaládájába. Törekednie kell arra, hogy e-mailje eljusson az internetszolgáltatókhoz, és ne legyen spam üzenetként címkézve. Ha spamként címkézik meg őket, előfordulhat, hogy a címzett soha nem fogja látni őket. Ellenőrizze az ügyfelekkel, hogy megkapják-e az Ön e-mailjeit, vagy már nem érdekli őket.
Annak ellenére, hogy kísértésbe eshet, ne javítsa ki az elgépeltnek tűnő e-mail címeket. Tekintettel az e-mailek kényes természetére, fontos, hogy ne foglalkozzon azzal, amit valaki beírt, miközben feliratkozik. Ha egy adott cím elérésére tett kísérlete folyamatosan visszapattan, távolítsa el az adatbázisból, és lépjen tovább.
Ahhoz, hogy e-mail marketingkampányai valóban hatékonyak legyenek, minden üzenetnek egyértelmű cselekvésre ösztönzésre van szüksége. Ha például egy új terméket reklámoz, ösztönözze az ügyfeleket, hogy közvetlenül az adott termék oldalára menjenek. Másrészt, ha új értékesítést hirdet, akkor világosan el kell magyaráznia, hogyan használhatják ki az ügyfelek az eladás előnyeit.
E-mailjeit időnként egyszerű szövegként kell elküldenie, ahelyett, hogy mindig HTML formátumban küldené el őket. Ez személyesebbé teszi a dolgokat, és segít az előfizetőnek úgy érezni, hogy Ön csatlakozni próbál. Ne használja túl sokat, mert akkor túlságosan szakszerűtlennek tűnhet.
A leiratkozási link egyértelmű közzététele javasolt. Soha ne mulasszák el ügyfeleinek megadni ezt a leiratkozási linket, és soha ne temesse el ezt a linket a szövegbe, amely megnehezíti a megtalálást. Éreztesse ügyfeleivel, hogy értékeli a részvételüket, és ne úgy, mintha nem akarták volna bekötelezni őket, és képtelenek elmenekülni.
A statisztikák gyűjtése és elemzése ugyanolyan fontos egy e-mail marketing kampány sikere szempontjából, mint egy üzleti webhely számára. Fektessen be olyan szoftverekbe, amelyek lehetővé teszik minden e-mail hatékonyságának nyomon követését, kezdve az e-mailek tényleges megnyitásának hány százalékától a leiratkozásig.
Amint azt fentebb említettük, kevés olyan vállalkozás van, amelynél ne profitálna egy hatékony e-mail marketing kampány. A fenti cikkben található információk és tanácsok segítenek egy olyan marketingkampány kidolgozásában és elindításában, amely azt kínálja hűséges ügyfeleinek, amit szeretnének, és potenciális ügyfeleket vonz a vállalkozásába.
csőgumi,spomb ár,10 ft,etetőcsúzli,gape
1. csőgumi
2. spomb ár
3. 10 ft
4. etetőcsúzli
5. gape
csőgumi,spomb ár,10 ft,etetőcsúzli,gape
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.