Ezekből a tippekből jó e -mail marketing tanácsokat kaphat
Manapság sok ember szeretné megtanulni, hogyan tudnak ők is sikeresen értékesíteni az e -mailek útján, és felépíteni a követők nagy listáját, akik kedvelik webhelyük tartalmát. Ha Ön egyike ezeknek az embereknek, akkor jó helyen jár, ez a cikk áttekint néhány kulcsfontosságú dolgot, amelyeket előnyére használhat.
Biztosítson kiutat az előfizetőknek. Helyezzen el egy "leiratkozás" linket e -mailjeiben vagy webhelyén, hogy eltávolíthassák magukat a listájáról. A listát úgy is be kell állítania, hogy levágja magát, ha eltávolítja az előfizetőket, miután egy bizonyos számú üzenet nem válaszol vagy nem intéződik a címzettől. Ez megakadályozza, hogy e -mailjei bosszantóvá váljanak az érdektelen előfizetők számára, és megőrzi képét.
Az e -mail fejlesztésekor vegye figyelembe, hogy az előnézeti panel mekkora a legtöbb e -mail olvasó szoftverben. Ha e -mailje jóval meghaladja az előnézeti ablaktábla méretét, bölcs dolog azonnal szerkeszteni. Sokan kizárólag ebben az előnézeti ablaktáblában olvassák e -mailjeiket. A hatáskörén kívül eső információkat az olvasó soha nem láthatja.
Tudja meg, kik a versenytársai, és iratkozzon fel e -mailjeikre. Láthatja, hogy milyen tartalmat küldenek az előfizetőknek, és kitalálhatja, hogy milyen szempontokat használjon, és melyektől tartsa távol magát. Ügyeljen arra, hogy ne lopja el tartalmukat, mert ez plágiumot jelenthet.
Adjon választási lehetőséget az ügyfeleknek, hogy e -mail marketing anyagainak egyszerű szöveges változatát vagy gazdag szövegű változatát szerezzék be. Az ügyfelek a hírlevelükre való feliratkozáskor választhatják a kívánt lehetőséget. Az egyszerű szöveges változatok nem tartalmaznak grafikát, így a lassabb kapcsolatokkal vagy túlzottan aktív spam szűrőkkel rendelkező ügyfelek értékelhetik ezt a lehetőséget.
Ragadja meg olvasói figyelmét a megfelelő tárgysorral. Érdemes 30-50 karaktert látni, és sürgető érzést kelteni. A tárgysornak jeleznie kell, mire számíthat az olvasó az e -mail megnyitása után. A vonzó ösztönzés növelése növeli a címzettek érdeklődését.
Az e -mail marketing használata mellett építse be kampányába az SMS -marketinget. Kérje meg az ügyfeleket, hogy iratkozzanak fel SMS -lehetőségre, és küldjenek nekik szöveges üzeneteket útközben. Ha ezt a két módszert együtt alkalmazzák, nagyobb az esélye arra, hogy minél több vásárló regisztráljon a termékére.
Használjon olyan színeket és betűtípusokat, amelyek tükrözik vállalkozását, és könnyen megtekinthetők. Még ha a tartalom érdekes is, a nehezen olvasható betűtípusok és a kemény színek miatt egyes ügyfelek elutasíthatják az e -mailt, és valószínűleg a jövőben is. Ugyanazt a színsémát és betűtípust használja az összes e -mailhez.
Ajánlja fel látogatóinak egy ingyenes tanfolyamot e -mailben. Ki kell alakítania egy meghatározott számú automatikus válaszreakciót, és a leckét szakaszokra kell bontania. Négy -hat szakasznak megfelelő összegnek kell lennie. Győződjön meg arról, hogy a tartalom informatív és egyedi. Ütemezze be a szakaszok küldését egyenként 24 óránként. Ez számos előnnyel járhat, például webhelye fejlesztésével, ügyfelei bizalmának megszerzésével, tekintélyének fejlesztésével és e -mail -bázisának kiépítésével.
Legyen elsődleges feladata az e -mailekre való gyors válaszadás. Ha egy potenciális ügyfél e -mailben fordul Önhöz, akkor mindent meg kell tennie, hogy egy napon belül válaszoljon neki. A hosszabb várakozás költségekkel járhat az ügyfélnek, és megemlíthetik mások válaszának hiányát.
A cikkből származó összes információ felhasználásával most magabiztosabbnak érezheti magát webhelyével kapcsolatban, és bizonyos szintű sikereket érhet el. Most egy nagyszerű eszköz áll a rendelkezésére, amelyet akkor használhat, ha nagyobb sikereket szeretne elérni webhelye érdekében.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.