Facebook marketing tippek, amelyek tetszeni fognak
Talán hallott már arról, hogy fontos a Facebook marketing használata az üzlet bővítéséhez. Ha nincs tisztában azzal, mit jelent számára, ne féljen. Ha elolvassa ezt a cikket, megkaphatja az összes alapvető tudnivalót, amelyet a Facebook -on való marketingről tudnia kell.
Ha vállalkozását a Facebookon forgalmazza, akkor mindig szakmailag hozzá kell járulnia. Bár a közösségi média általában alkalmi helyszín, a vállalkozást professzionálisan kell bemutatni. A professzionális hangvétel fenntartása segíti az embereket abban, hogy bizalommal és tisztelettel tekintsenek vállalkozására.
Összes Facebook bejegyzését összpontosítsa vállalkozására vagy iparára. Tegye őket relevánssá, és tájékoztassa ügyfeleit és rajongóit azokról a dolgokról, amelyek érdekelhetik őket. Ne csak posztoljon, ha nincs célja. Az ügyfelek már elegendő információt kapnak, ezért tegye relevánssá a bejegyzéseket, hogy kiemelkedjenek.
Döntse el, miért szeretne Facebook oldalt létrehozni. A többi marketinghez hasonlóan a vállalkozás megtérülésének maximalizálása érdekében meg kell értenie, hogy miért az első helyen áll a marketing. Meg kell határoznia marketing céljait, és létre kell hoznia egy megfelelő marketingstratégiát. Facebook oldalát a marketingstratégiáját szem előtt tartva kell létrehoznia.
Soha ne hagyja, hogy a spam túlterhelje az oldalt. Vannak beépített szűrők, amelyek segíthetnek az oldal figyelésében. A rendszergazdák frissíthetik a szűrőket, amikor új spam kerül az oldalra.
Adjon igazán erős témát a Facebook oldalának. Tudja, miről van szó, és jelenítse meg az oldal grafikus megjelenésében. Ne feledje, egyetlen esélye van arra, hogy kiváló első benyomást tegyen új Facebook vendégeire. Ahhoz, hogy valódi rajongókká válhassanak, az első oldal betöltésétől kell teljesítenie.
Írjon valódi értékű bejegyzéseket. A Facebook nem csak az informális beszélgetésről szól. Azok, akik bejegyzéseket szolgáltatnak, gyakran azt tapasztalják, hogy nagy közönség van ott, aki csak ilyen típusú tartalmat keres a platformon. Legyen az személy vagy cég, amely pontosan ilyen típusú tartalmat szállít. Nagy hozamokat fog látni.
Legyen kommunikatív. Ha valaki arra törekszik, hogy kérdést írjon Önnek, vagy akár csak valami pozitívat mondjon a cégéről, akkor feltétlenül válaszoljon. Segít a jóakarat kialakításában, és sokat elárul önről, mint vállalkozástulajdonosról. Az új ügyfeleket és a potenciális ügyfeleket lenyűgözi, hogy mennyire reagál.
Kérje hiú URL -jét a Facebookon, és ne hagyja, hogy túl sokáig ugyanaz az alapértelmezett URL legyen. Ha azt szeretné, hogy az emberek megtalálják Önt, próbálja meg a vállalkozás nevét speciális karakterek nélkül használni. Ez egyszerűbbé teszi, hogy valaki megtalálja az oldalt, és megnézze, mit kínál.
Tegye exkluzívvá Facebook oldala tartalmát. Az emberek hajlamosak szeretni azt, amit "elérhetetlennek" tartanak. Próbáljon valami értékeset kínálni közönségének cserébe, hogy lájkolja az oldalt. Ez mindenki számára előnyös helyzet. Egyes vállalkozások ingyenes termékeket (például e-könyveket) kínáltak csak az oldaluk „kedvelése” céljából.
Ne próbálja személyes Facebook oldalát használni a rajongók vonzására. Ez nem jó ötlet, mert a személyes felhasználók baráti korlátokkal rendelkeznek, az üzleti felhasználók nem. Nem akarja, hogy valaki csak akkor próbáljon csatlakozni az oldalához, ha közlik vele, hogy elérte a korlátot. Valószínűleg nem jönnek vissza máskor kipróbálni.
Ne felejtse el, miért hozott létre Facebook oldalt. Ne hozzon létre egyet csak azért, hogy elmondja, hogy van. Ehelyett határozza meg, hogy mit fog kommunikálni ügyfeleivel. Vagy használja a Facebookot, hogy az ügyfelek kapcsolatba léphessenek Önnel. Az értékesítés fellendítése a Facebook segítségével sokkal másabb, mint a hűség és a kölcsönhatás ösztönzése a meglévő ügyfelek között.
Most már jobban érti, hogyan kell a Facebookon marketingezni. Regisztráljon a Facebookra, és alkalmazza ezeket az információkat, amelyeket megtanult. Kezdje el a lehető leghamarabb, hogy kihasználja a Facebook előnyeit. Kezdje azonnal!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.