Pénz és marketing részletesen megvitatott cikkekkel
A hatékony internetes üzletépítés nem olyan, amelyet nagyon nehéz megérteni vagy bonyolult megtenni, de sok időbe telik, amíg hatékonyan irányítja a webhelyeire és termékeire irányuló forgalmat. A cikkmarketinggel való együttműködés csak egy módja annak, hogy segítsen vállalkozása felemelkedésében, és az alábbiakban bemutatjuk a műfaj legjobb tippjeit.
A blog forgalmának növelése érdekében használja ki jól a címkefelhőjét. Minden bejegyzést feltétlenül jelöljön meg releváns és népszerű kulcsszavakkal, hogy a látogatók könnyedén megtalálhassák, amit keresnek. Minél könnyebben navigálhat a blog, annál nagyobb forgalmat fog elérni.
A következő fontos tipp, amelyet követnie kell, az, hogy gondolkodjon a webhelye tartalmán. A tartalmának mindig meg kell felelnie a céljainak. Győződjön meg arról, hogy tartalma eredeti és egyedi, mivel a plagizált és nem eredeti tartalom erősen tanácstalan. Webhelyének tartalmának meg kell maradnia a látogatók tudatában, és arra kell késztetnie őket, hogy visszatérjenek.
Noha kockázatosnak tűnhet, üzleti tevékenységének egyik jó módja az, hogy ellentmond a tömegeknek. Indítson el némi vitát egy népszerű márka elítélésével. Kritizáljon valakit, aki híres és lehetőleg kedvelt. Vessen egy pillantást egy divatos weboldalon. Nemsokára mindenki, akinek a tollát felborzolta, linkelni fog az Ön webhelyére, és országosan blogokban és fórumokon vitatja meg.
Beszéljen az emberekkel, hogy javítsa saját írását. Az olvasás javítja a megértési szintet, és lehetővé teszi az írás zökkenőmentes folyását. Gyakori olvasással az írás új bonyolultságot kap. Amit valóban olvas, annak nincs jelentősége, csak olvasson tovább, amit csak tud.
Tartsa szem előtt az olvasó figyelmét. Senki sem szeret olyan cikkeket olvasni, amelyek bekezdéseivel csak tovább és tovább repülnek. Tökéletesítse ezt úgy, hogy minden bekezdést hat mondat alatt tartson. Ha többet kell mondania valamiről, egyszerűen kezdjen el újat. Ez megakadályozza, hogy a cikk elakadjon.
Az egyik módja annak, hogy a legtöbbet hozza ki a cikkmarketingből, ha cikkeket ír az olvasóknak. A szakértelem megosztása, információk felfedése és a problémák megoldása mind segítik az olvasó érdeklődését, és jó benyomást keltenek a szerzőről. A hasznos cikkek növelik szerzőjük megbízható információforrásként való hírnevét.
A cikkmarketing megkezdéséhez írjon egy eredeti cikket a webhelyére, ügyelve arra, hogy az az elsődleges kulcsszavakra és 400-500 szóra legyen optimalizálva. Azt akarja, hogy ez egy jó minőségű, jól megírt cikk legyen, mivel ez további cikkek követésének alapja lesz. Küldje el a cikket az összes nagyobb RSS-hírcsatornának. Miután a cikket közzétette a webhelyén, pingelje meg webhelye RSS-hírcsatornáját.
Iratkozzon fel versenytársainak RSS-hírcsatornáira, hogy folyamatosan nyomon kövesse a cikkmarketing versenyt. A cikkírók ugyanazokkal a funkciókkal használják, hogy információikat eljuttassák az olvasókhoz, és széleskörűvé teszi őket. A versenyző által közzétett új cikkek gyors felmérése naprakészen tartja az írót a felkapott témákról és a legújabb stratégiákról.
Használjon rövidebb, gyorsabb cikkeket a forgalom létrehozásához. Ha jobban belemerül a cikkmarketingbe, akkor érezni fogja a különböző célokat, amelyekhez cikkeket használhat. A linkek létrehozása és a keresőmotorok rangsorának javítása érdekében a címjegyzékeknek és indexeknek elküldött cikkeknek nem kell csodálatos manifeszteknek lenniük. Küldje el rövid cikkeit ezekre a munkákra, és ne aggódjon túlságosan a minőségük miatt.
Miután megértette a cikkmarketinghez kapcsolódó néhány jobb tippet és trükköt, elkezdheti megérteni, hogyan kell pontosan és hatékonyan felépíteni egy olyan webes vállalkozást, amely nemcsak a forgalmat, hanem az értékesítést is fenntartja. Ismerje meg jól ezeket a taktikákat, és dolgozza fel őket az Ön számára.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.