Hogyan hozzunk létre egy sikeres cikkmarketing tervet
A cikkmarketing nagyszerű módja lehet webhelyének népszerűsítésére. Minőségi cikkeket különféle könyvtárakba helyezve nagyobb figyelmet vonzhat webhelyére, és kiépítheti ügyfélkörét. A cikkben szereplő tippek és technikák segítenek abban, hogy elinduljon egy sikeres cikkmarketing-kampányban.
Szervezze meg munkáját. Ha nem tud írni, ne gyötrődjön minden cikk miatt. Egyszerűen vegyen fel egy írót, aki elvégzi a munkát. A folyamatnak nem kell költségesnek vagy problémásnak lennie; minden áron. Az író megszerzése felszabadítja Önt az örömteli üzleti tevékenységekért, és a munka akkor is elkészül.
Ha nagyobb forgalomra van szüksége, akkor legyen ellentmondásos. Az embereket vonzzák az érvek és az aktuális témák, és akkor is, ha nem értenek egyet az Ön nézőpontjával, felkereshetik az Ön weboldalát vagy webhelyét, csak hogy megjegyzést fűzzenek tévedéseihez. Ez a keresőmotorok rangsorolása szempontjából még mindig jó önnek, és növeli a láthatóságot, ha az emberek akkor is beszélnek róla, ha a beszélgetés részben negatív. Valószínűleg lesz olyan ember, aki végül is egyetért, és megtalálja a tartalmat, ha nagy érdeklődést vált ki.
Használja a közösségi média megosztási gombjait, például a „Posta a Facebookra” és a „Küldje el ezt a tweetelést” azon a webhelyen, ahová cikkeit közzéteszi. Ha a cikk rezonál valakivel, akkor megoszthatja azt barátaival, és további értékesítéseket eredményezhet. Ne használja azonban maga a gombokat, mivel egy "függetlenül népszerű" cikket kevésbé valószínű, hogy spamként fog fel.
Ne írjon nagy amerikai regényt! Amikor az emberek online információt keresnek, általában nem akarnak ezer szót elolvasni. Tanulja meg megfelelően szerkeszteni, hogy érdekes, olvasható, élénk módon közvetítse az üzeneteit. Az online olvasók nagyra értékelik a 300–500 szóból álló cikkeket, amelyek tömören közlik üzenetüket!
Amikor új cikket tesz közzé, győződjön meg arról, hogy az tartalmaz megfelelő hivatkozásokat néhány más cikkéhez. Ezzel több cikkét olvassa el, és a terméke vagy szolgáltatása jobban láthatóvá válik. Ez a fajta önreklám a cikkmarketing egyik fő előnye.
Az újraírási programok és szolgáltatások növelhetik a marketingprogramokban felhasználható cikkek teljes mennyiségét, de nem szabad kizárólag ezekre hagyatkozni. A fonott és átírt cikkek nem annyira népszerűek, mint az eredeti tartalom, az olvasók vagy a keresőmotorok körében. A cikkmarketing kampányának mindig a kiváló minőségű, kézzel készített cikkeknek kell lennie.
Próbálja meg elkerülni, hogy túl vékonyan terjessze magát, amikor azon dolgozik, hogy sikeres cikk-marketinges legyen. Nem kell regisztrálnia minden egyes webhelyre, és el küldenie cikkeit minden megtalált könyvtárba. Válassza ki okosan ezeket, mert sok részletet kell megadnia minden egyes alkalommal.
Használjon számokat és / vagy pontokat cikkében. Ez megkönnyíti a közönség számára a főbb pontok olvasását és emésztését. Ez abban is segít, hogy a cikk vizuálisan érdekes legyen. Az olvasók nagyobb valószínűséggel nagyon figyelnek, és a cikk végéig maradnak.
Ne próbálja mások munkáját sajátjaként továbbadni. A cikkmarketing aranyszabálya az, hogy eredeti legyen. A tartalmának a sajátjának kell lennie, különben tartalmi tolvajként hírnevet szerez az iparban, és újonnan alapított karrierje már a kezdete előtt véget ér.
Mielőtt belekezdene a cikkmarketing-kampányba, érdemes megbizonyosodni arról, hogy az alapokra tanulta magát. Ennek a cikknek hozzá kellett volna járulnia ahhoz, hogy jól megértse, mi jár a cikkek webhelye népszerűsítésében való sikeres felhasználásával. Csak alkalmazza a tanultakat, és hamarosan remek eredményeket fog elérni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.