Tipy na článok Marketing? Skúste si prečítať tento článok!
Úspešný marketing článkov vyžaduje, aby ste vytvorili úspešnú kampaň. To znamená, že musíte pristupovať k veciam cez širokú šošovku, distribuovať tony obsahu a udržiavať svoju kvalitu na maximum. Zistite viac o nasledujúcich tipoch, ktoré budete potrebovať, aby ste uspeli vo svojej marketingovej kampani pre výrobky.
Produktový marketing je dôležitou súčasťou každej úspešnej kampane internetového marketingu. Keď posielate články do bezplatných adresárov článkov, môžete do odkazu na zdroje v dolnej časti článku zahrnúť odkaz na svoj web. Toto nielenže pritiahne nových zákazníkov na váš web, ale tiež zvýši hodnotenie vášho vyhľadávacieho nástroja zvýšením počtu spätných odkazov na vaše stránky.
Na stránkach, kde uverejňujete svoje články, použite tlačidlá zdieľania sociálnych médií, ako napríklad „Odoslať na Facebook“ alebo „Tweet this“. Ak váš článok rezonuje s niekým, môžu ho dobre zdieľať so svojimi priateľmi a zvyšovať predaj. Nepoužívajte tlačidlá sami, pretože článok, ktorý je „nezávisle populárny“, bude menej vnímaný ako spam.
Musí sa odolať požiadavke zaplaviť indexy s kópiami toho istého článku. Existujú tisíce dostupných tém, takže by malo byť ľahké vytvoriť jedinečné portfólio. Je veľmi lákavé uverejňovať ten istý článok v mnohých indexoch. Je to chyba, pretože vyhľadávacie nástroje sú pri takomto správaní múdre a pri hodnotení webových stránok výrazne odkazujú na odkazy v týchto článkoch.
Nepíšte veľký americký román! Keď ľudia hľadajú informácie online, zvyčajne nechcú čítať tisíc slov. Naučte sa vhodne upravovať a sprostredkovať vašu správu zaujímavým, čitateľným a živým spôsobom. Čitatelia, ktorí čítajú online, ocenia články s 300 až 500 slovami, ktoré poskytujú ich správu stručným spôsobom!
Zvážte 600 slov ako absolútny pevný strop pre články napísané na marketingové účely. Celý štýl online článkov je určený skráteným rozpätím pozornosti online čitateľa a celková dĺžka sa nelíši. Ak pre predmet článku nestačí 600 slov, je potrebné jeho zameranie pravdepodobne zúžiť.
Akákoľvek zmena v článkoch, ktorá zabráni čitateľom nudiť sa, je dobrá vec. Nuda čitateľa predstavuje nebezpečenstvo, ktoré ohrozuje aj tie najlepšie marketingové stratégie pre výrobky. Autori článkov, ktorí už roky vydávajú vysoko kvalitný obsah pre veľké publikum, stále trpia stratou čitateľov. Pád do dlhodobej drážky je nebezpečný, aj keď je drážka úspešná.
V marketingu výrobkov je „výzva na akciu“ nevyhnutná. Do každého článku, ktorý vytvoríte, by ste mali zahrnúť výzvy na akciu. Tento výraz je grandiózny, ale myšlienka je jednoduchá: Váš článok potrebuje háčik, ktorý vyzýva čitateľov, aby sa nejakým spôsobom zúčastnili. Klasickým príkladom je nabádanie čitateľov, aby sa zaregistrovali na webovej stránke, ale dokonca ich nasmeruje k inému článku a požiada ich, aby si prečítali, že je to výzva na akciu.
Uistite sa, že cieľové kľúčové slovo pre váš článok je niečo, čo ľudia skutočne hľadajú. Môžete vytvoriť najlepší obsah na svete, ale ak to nikto nepotrebuje, potom je vaša práca zbytočná. Pomocou nástrojov kľúčových slov vyhľadajte predmety, ktoré ľudia hľadajú, aby ste sa mohli rozhodnúť, aký obsah vytvoriť.
Dodržiavaním solídnych tipov, ako sú tie, ktoré ste sa práve dozvedeli vyššie v tomto článku, začnete chápať, ako funguje marketing článku v zásade a ako ho môžete použiť na priame zacielenie na trhy a zvýšenie návštevnosti vašich webových stránok. Nakoniec a so správnym prístupom môžete začať zarábať veľa peňazí online.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.